ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:

  Jeśli nie masz jeszcze własnego profilu w serwisie to wejdź na pokład i dołącz do Nas - założ konto teraz ! Nie czekaj i wejdź na Fanpage KreskowkaPL


Adres strony:








    Użytkownik Jakub1994skc nie dodał żadnych materiałów



    HIME-20
    dzieki z a zaproszonko...
    e sporo znajomych Animcow.. z lewej strony cos... jakby bratnia dusza pozdrawiam i zostawiam 6
    serek123serek
    fajny avek za profil daje 6 i fajne rysunki i filmiki zarapszam do mnie
    Porshia
    Pamiętasz ty mnie jeszcze? ;P
    -Juri-
    hey. jakos leci a u cb?
    Zeek
    łoł dluga lista anime bardzo heh
    wiele ogladales dam 6 i zapraszam do siebie
    Aname
    Masz ładne prace ale popracował byś nad cieniami bo te kreski psują trochę efekt, wiem ze cienie nie są proste i mi też sprawiają problemy ale trening czy ni mistrza podpacz sobie prace innych użytkowników i poczwicz na ich cieniowanie
    niusia15
    hehe spoko
    GokNarIchi
    Nie ma co, trzeba również odwdzięczyć się 6 bardzo fajny profil, a województwo jeszcze fajniejsze xD
    Skinny
    nie ma za co, raz na jakiś czas zdarza mi się pod kogoś pracami nabazgrolić
    Rita110
    Durarara
    Nie jesteś zalogowany, aby wystawiac komentarze musisz się zalogować
    więcej

    • Brak danych